Ημερήσια Εκπαιδευτική Εκδρομή στη Θεσσαλονίκη

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Την Πέμπτη 18 Μαΐου 2023 πραγματοποιήθηκε η μονοήμερη εκδρομή για την Γ τάξη στην Θεσσαλονίκη. Αναχωρήσαμε από το σχολείο περίπου στις 8 το πρωί και φτάσαμε εκεί γύρω στις 11.

Για αρχή επισκεφτήκαμε τον Άγιο Δημήτριο όπου περιπλανηθήκαμε στον ναό και κατεβήκαμε και στις κατακόμβες. Έπειτα επισκεφθήκαμε τη Ροτόντα και Καμάρα και κατόπιν προχωρήσαμε με τα πόδια προς τον Λευκό Πύργο. Εκεί απολαύσαμε τον Θερμαϊκό κόλπο και  συνεχίσαμε τη διαδρομή μας προς το Βυζαντινό Μουσείο.

Η όλη επίσκεψη ήταν ενδιαφέρουσα και ταυτόχρονα επιμορφωτική αφού είδαμε πολλά αντικείμενα από την Βυζαντινή εποχή.

Μετά το μεσημεριανό μας γεύμα αναχωρήσαμε για τα Τρίκαλα.

Όλη η εμπειρία ήταν απίστευτη και σε αυτά που επισκεφτήκαμε αλλά και στο λεωφορείο. Είχαμε καλή συνεργασία με τους καθηγητές μια και όλα κύλισαν ομαλά. Τους ευχαριστούμε πολύ το 5ο Γυμνάσιο που  μας έδωσε την ευκαιρία να βιώσουμε την εμπειρία της σχολικής εκδρομής.